USA ligger ändå väääääldigt långt borta...

Det blev en jävligt lyckad kväll i torsdags, skitkul hade vi hemma hos Emma å nästan ännu roligare var det inne på Lipz! : ) Mestadels yngre folk var där (kände sig änna liiiite gammal), men det var käckt ändå.. ; ) Eller va säger ni tjejer.. hehe..

Igår var jag å Emma borta i simmhallen och simmade 1 km... Duktiga tjejor! Sen tog jag och Christopher en sväng till Torp för att köpa ett nytt halsband till Lexus, då han redan vuxit ur det. Handlade även mat på Maxi.

När vi kom hem igen gjorde vi iordning enrécot (eller hur det nu stavas) och potatisgratäng.. mums, va gott det blev! Kollade på Brookeback Mountain (äntligen, sicken jävla bra film!), Christopher kollade givetvis inte på denna "bögfilm"... haha.. Killar! Men jag tyckte den var grymt bra iaf..

Idag har vi inte gjort så mycket.. kollat på tv, städat, diskat, ätit.. typ sådana roliga saker.. C är iaf uppe i lane å grejar med bilen lite, skulle byta olja på den tror jag (jätteintressant, Sofie.. haha..) så jag har suttit i köket å lagat en tröja/jacka med nål och tråd, medans jag väntar på att han och Lexus ska komma hem igen...

Är såååå sugen på att gå ut idag, kanske blir en sväng till Mortens, om jag får med mig någon dit vill säga.. : )





Saknar min mamma, pappa och lillasyster Malin, Jättemycket!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0