Min vecka...


Jag fick med mig Christopher ut i lördags och det var väldigt kul faktsikt! Fick t.o.m dansat en del... med honom! ; ) Vi satt hemma, drack lite granna och kollade på sommarkrysset eller vad det nu heter.. Gick sedan ner till stan och in på Mortens. Var en del känt folk ute, Kul.

I söndags var vi så jävla slöa... låg bara i soffan och sängen hela dagen.. 

I måndags jobbade jag på KappAhl mellan 11 och 16, tränade sedan på SportLife med Emma, gick 40 minuter på löpbandet och tränade armarna.

I tisdags simmade jag två timmar och gick en promenad på 1½ timme med Christopher och Lexus, fram och tillbaka till äspeöd.

Igår jobbade jag 10 - 19, på KappAhl. När jag kom hem hade C köpt en bukett med vita rosor till mig och en isglass... Hur gulligt!?

Idag har jag simmat 40 minuter med Emma och nu ska jag snart börja diska och städa här hemma.. kul.. eller inte.

Imorgon är det tvätt på schemat, hoppas jag mår lite bättre så jag kan simma också.. Min älskade lillasyster Malin fyller även 20 år imorgon!





Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0