Ingen John Blund här inte...

tjaaa...

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu.. Skulle sova här inatt (men verkar inte bli så mycket till sömn, då jag och papi sitter i vardagsrummet med var sin dator i knät.. :)). Jag ska köra mina föräldrar till torp vid halvfyra tiden på "morgonen". De ska nämligen åka över (åh faan, kolla här Christopher.. ser du vilket ord jag använde mig av.. hehe) till USA, hälsa på syster, sola & bada i Miami m.m. Fuskisar!! Vill ju också träffa min älskade Malin juh.. :(


Well well.. kanske kan åka och hälsa på henne i vinter nån gång (om jag får råd till det).. hade varit väääldigt mysigt!

Nä, nu måste jag faktiskt på dass (för er som inte vet vad detta är, så kallas det även så "fint" för toalett)... har varit kissenödig (har alltid undrat om man säger kissenödig eller kissinödig!?????) i flera timmar nu, fastnade på Nellys hemsida... Grymt snygga festklänningar hade de där! ;)


Får se om man kanske ska försöka sova nån timma innan vi ska åka iväg.. kanske kan vara bra då jag lovat älsklingen att jag ska äta frukost med honom när jag kommer hem vid halvfem tiden.. *pust* Antar att jag kommer vara gaaaanska trött imorgon!




GodNatt på er GottFolk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0