ensam... eller egentligen inte..

Jag kom förresten på att man kanske bara säger kissnödig, rätt och slätt!?! Eller har jag fel??


Det var lite jobbigt att åka ifrån mamma och pappa när de stod å väntade på bussen tidigt i morse.. det var allt ett par tårar som rullade ner för kinderna.. Kanske lite mesigt med tanke på att det bara är tre veckor, men jag har aldrig varit ifrån mamma så länge, nånsin. Känns även väldigt konstigt och tråkigt att hela min familj (även om Christopher och Lexus egentligen är min familj nu..) är utomlands när jag är kvar här hemma.. menmen.. Det är en jävla tur att jag har mina två älsklingar här hos mig iaf!!! :
)

På tal om något helt annat, träning.. så har jag simmat 1 timme varje dag denna veckan, ska även simma imorgon och ev. på fredag. Idag simmade jag och Emma lite längre än vanligt, 1h 20min (ungefär 2 km, i vår takt då..). Var även ute på en morgonpromenad med Lexus i måndags.

Vet inte om jag skrev vad jag gjorde förra helgen... men jag jobbade iaf både lördag och söndag. På söndagskvällen kom mamma och pappa hit på middag (första gången sen vi flyttade hemifrån, typ 2 år sedan nu.. skamligt!), lasagne blev det och den var såååå god! Jag måste bara säga att jag är fruuuuuktansvärt bra på att laga mat!! hehe...

Idag har jag och Emma varit på Torp och shoppat lite. Blev b.l.a ett par höststövlar, svarta med guldiga nitar på, skit coola. Fast det var nog bara jag som tyckte detta... både Emma och Christopher rynkade på näsan åt dessa snyggingar.. haha.. Fast det är ju inte nån ovanlighet att C tycker illa om mina skor, tror inte han har gillat ett enda par av de jag har hemma.. : )

Nu sitter jag och väntar på att Christopher och lexus ska komma hem, då de är ute på en liten promenad. Snart blir det Efterlyst och efter det, finalen av So You Think You Can Dance!




Tänk om man kunde dansat som dem... ååhhh...

LOVE!



Kommentarer
Postat av: Ferenc the hunk

Du glömde skriva átt du köpte dina ko-leggings...;)

2009-09-03 @ 09:29:56
Postat av: SoffiePropp

haha... de var faktiskt coola! ;) men jag lämnade tillbaka dem direkt typ.. hahaha.. ville inte se ut som en ko, även om de faktiskt var leopard leggins.. :)

2009-09-03 @ 20:46:30
URL: http://sofieanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0