Hahaha...

... va sjukt... det var precis två månader sen jag skrev i bloggen sist.. faan va jag har lagt av mig då..



Det har ändå hänt en del det sista.. och det största är väl att C blev varslad från Najad.. men har fått ett nytt jobb hos Villamontörerna! Det enda negativa är väl att han sover borta varje måndag - torsdag... så jag och Lexus får klara oss själva hela veckorna... :( Men det har faktiskt varit mycket lättare än vad jag trodde det skulle bli, även om jag saknar honom väldigt mycket! LOVE!


Vad är det mer som hänt under dessa månader då...

* Var med kusin Josefin och hörde på hennes bebis hjärtljud. Mäktigt!
* Knappt jobbat något alls... heeela 2 dagar jobbade jag i oktober..
Inte Okej!
*
Tränat Jättemycket! (började på SportLife för ett tag sen, så nu blire mycket boxning & BodyCombat) Jättekul!
*
Festat en hel del, många roliga kvällar har det blivit!
b.la. Halloweenfest hos Susanna och Johan.. Mysigt!
* Var i Borås me Emma, Petra, Linda och Peter.. Shoppade, var ute på krogen och sov över hos Linda.. Trevligt!
*
Var i GBG me Christopher, Josse & Niklas, Susanna & Johan. Åt mat på Bamboo och kollade på bio, Inglorious Bastards.. Väldigt bra film!


Jaaa... kommer inte på så mycket mer som hänt nu faktiskt.. mer än att Lexus bara fortsätter växa för var dag som går och jag älskar både honom och Christopher av heeeela mitt hjärta!!!



PussPuss
Ps. Jag älskar givetvis min mamma, pappa, syster och alla andra nära och kära också! :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0