Valpkurs och Desperata hemmafruar.


Igår var vi ju som sagt på valpkurs nummer 3, med lillgrabben.. Gick lika bra även denna gången.. Han är ju bara så redig! : ) Gick igenom de flesta saker vi gjort de föregående gångerna. men igår tränade vi på något som jag tycker är superviktigt! Att veta hur och när man ska säga: Nej! Så vår kursledare visade på Lexus hur hon brukar göra med sina hundar... Det verkade väldigt logiskt att göra på ungefär samma sätt som mamman till valparna hade gjort... såå.. även om det är hemskt och jobbigt att göra dessa saker, så blir det till att träna en hel del på detta! För jag ska ha pli på min hund! ; ) (på ett bra sätt menar jag naturligtvis)


På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa. Vi drack te och åt min och mammas favorit "dessert", som består av jordgubbar (man kan ta vilken frukt/bär som helst, igår blev det hallon), turkisk yoghurt och flytande, akacia honung. Såååå himla gott! Det är verkligen gudamat! hehe... Vi kollade även på Desperate Housewifes och pratade om allt möjligt... Vilket bra avsnitt på DH förresten... Jag tyckte det var bra att det inte var någon av de andra kvinnliga "huvudrollsinnehavarna" som försvann... även om man säker kommer sakna Edie. Vad tyckte ni om att Edie dog/försvann från serien?

Idag vaknade jag väldigt tidigt (som vanligt)... 05.30 gick jag upp, åt frukost vid 06.00 och var på gymmet 06.30! Tränade EasyLine en timme, gick sedan hem för ett pilatespass i vardagsrummet. Är dock lite svårt ibland när Lexus ska slicka mig i ansiktet när jag tränar.. hahaha..



Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0