Fika och promenader...


Jag och Emma har varit såååå duktiga denna veckan... Promenerat minst en timme varje dag sen i söndags!! : ) Jag har även tränat med Easyline varannan dag och pilates lite mer än varannan dag. Jag och Emma har nämligen en "tävling".. Vem som får bort flest centimetrar på kroppen t.o.m midsommarafton... får se vem som står som segrare då.. hehe.. Jag måste ju bara vinna!!!

I måndags var jag ju på stan och fikade med Josefin, Frida, Cia, Tindra och Lexus. Vi gick till Kaktus, köpte varsin sallad och satte oss i Hasselbacken, solade, åt och bara myste. Lite senare kom även Emma S förbi... Vi mötte Anders, Henrik och Malin på Kungsgatan, satte oss på en uteserveringen, tjötade och njöt av solen. En riktig mysdag med andra ord. : ) 

I tisdags mötte jag och Lexus upp mamma vid kapellebackens "bro" och tog oss en promenad hem till äsperöd. Det var den första långa promenaden för Lexus del.. och det gick jättebra! Fick bara bära honom några få minuter. : ) Hemma hos mamma och pappa kollade vi på Desperate housewifes, drack te och åt de goda quinoariskakorna som mamma alltid köper när jag ska komma hem till henne.. hehe...

Igår var jag och Emma i Trollhättan och kollade på kläder... Hittade faktiskt en del käcka saker. En vit, modell lite längre,  t-shirt med papegojor på, vit/blå randiga bikinitrosor (fanns ju inte i min storlek när jag köpte överdelen, så nu är jag överlycklig!), ett par höga, bruna, "gladiator" skor, en vit kuvertväska med nitar och leopardleggings.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... får helt enkel vänta och se vad denna dag bjuder på... Men nu ska jag ge Lexus lite mat, gå ut en sväng med honom och sen bara mysa!




Pussar i massor till Malin... saknar dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0