Mycket jobb!

Förra veckan jobbade jag måndag, tisdag, onsdag och lördag. Dena veckan har jag jobbat 10-16 på måndagen och sedan 10-18, tisdag, onsdag och igår. Gött! Kommer nog få ut en del pengar och dessa får jag i slutet av juni... Härligt! För nästa vecka blir det också jobb, 10-18 måndag - onsdag och 11-20.15 på torsdagen då vi har VIP-dagKappAhl! Kom gärna dit och kika, vi har 25% på hela köpet!!! (liiite gratisreklam får man allt köra med ibland!) hehe... : )

Vad har jag då mer gjort i veckan!??

I måndags tränade jag på gymmet innan jag åkte till jobbet. På eftermiddagen var jag hemma hos Katarina, hon hade en "sminklektion" med mig (hon säljer makeup, krämer, rengöring m.m. för Mary Key), det var väldigt kul och mysigt!

I tisdags åkte jag hem till mamma och pappa efter jobbet...Kollade på Desperate House Wifes, drack te och åt lite kvällsmat. Jag pratade även med min lillasyster Malin på skype i 1½ timme!!! Första gången jag hörde hennes röst på över en månad... : ) Pratade om allt och inget, hon visade hur hennes rum såg ut, kläder som hon handlat, jag fick prata en liten stund med barnen också...sååååå söta!!! Om ni vill kika in hennes blogg, där hon skriver om sin vardag i USA så kan ni kolla det här: http://themalin.blogg.se.

I onsdags kom Emma och hämtade mig från jobbet, när vi kom hem gick vi ut å promenerade en timme och en kvart... Duktigt! Efter promenaden åkte jag och Emma till affären å handlade lite, b.l.a en massa nötter. mmm... Jag, Christopher, Emma och Lexus satt hemma, kollade på tv, åt nötter och bara myste.

I torsdags åkte jag upp till lane efter jobbet och hämtade hem Lexus då han varit där uppe hela dagen. På kvällen kollade jag och Christopher på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show och Medium medans Lexus låg och sov.

I morse var jag borta på gymmet och tränade en timme med EasyLine. Jag har även städat och diskat idag. sen har jag mest myst med Lexus och Christopher. Nyss kom jag hem efter att ha kört min mamma till hennes jobb (de ska ut med jobbet ikväll) och nu ska vi snart käka kött och morotsstavar med bearneisås. Slurp... ; )

I kväll vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på.. kanske drar till lane en sväng eller så sitter vi bara hemma å degar.. Mysigt!





Ha det gott, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0