Lugn familjehelg...

I fredags hade vi inget att göra, så vi tog med oss Lexus och åkte upp till lane, där vi spenderade resten av kvällen. Myste med R och E framför Talang 2009 och Berg Flyttar In. L hade sina tjejkompisar hemma, de var ute i hennes "stuga" och kollade på skräckfilm.... Christopher var utanför och skrämde upp tjejerna rejält.. hehe... KulKul!

I lördags åkte jag, Christopher och Lexus ut till Bokenäs och hälsade på C´s mamma och bror... C´s andra bror och hans flickvän kom också ut lite senare... Vi åt en paj med ost (b.l.a mozarella), soltorkade tomater och oliver (jättegod var den, förutom oliverna) och lekte med Lexus ute i gräset, han hade jätteroligt hela dagen! Efter detta åkte vi förbi Josse och Niklas på vägen hem. Kollade på Josefins nya tattuering (såååå snygg!!!) och försökte få Lexus och katterna att "umgås", men det gick väl sådär.. Bättre lycka nästa gång!?!

När vi kom hem så var jag och C väldigt rastlösa, men hade ingen aning om vad vi skulle hitta på... så det blev till att åka upp till lane igen.. hehe.. : ) Grillade nötrulle, stekte morötter och lök i ugnen och åt detta tillsammans med grillade majskolvar, sallad och bearneisås. Mums! Efter maten satte vi oss i vardagsrummet och kollade på Da vinci koden, åt sombreros, popcorn, daim, nonstop och vingummin... mmm gooooodis... (not good, not good)

Idag är C iväg och grejar med sin pappa, skulle hjälpa någon gubbe gräva eller nått.. (har ingen direkt koll på det där). Jag håller jag på att tvättar, har lagat lite mat till i veckan, busat och myst med Lexus och ska snart gå iväg till gymmet för lite Easyline.. Gottigt!

Ikväll
ska jag, Christopher och Lexus hem till mamma och pappa och äta fisksoppa.. Såååå gott!!! Ska bli mysigt att umgås med dom lite.. blir ju inte så jätteofta vi är där. 




Skickar iväg en hälsning till min älsklings Malin, låååångt där borta... Saknar dig, Systra Mi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0