Inte okej.


Jag är verkligen ingen bra bloggerska.. haha.. har varken haft tid eller lust att blogg den senaste tiden, men nu ska det faan bli ändrig på detta!!!


Ska försöka dra lite kort vad som hänt senaste tiden... var ju trots allt typ två veckor sedan.. = /


Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag och Emma dra ut för två helger sedan.. Innan vi gick ut satt vi hemma och åt räkor. Åt även avokado och när jag skulle hälla salt på den så kom det liiiiiite för mycket.... hahaha..
.
Inte okej!

Vi hade det iaf väldigt roligt på Mortens och det är så gott att gå ut nykter, man mår bra dagen efter, får inga utslag (jag får utslag när jag dricker alkohol) och slipper förstöra hela dagen efter.

Det var ju valborg förra torsdagen, då blev det grillning på rödön med Emma T, Linda, Lisa, Therese och Peter... myspys. Men det var en jävla tur att jag och Emma stekte vårt kött innan vi åkte ut, för de andras kött tog typ två timmar på sig att bli klart å sen blev det ändå bränt.. hahaha.. Vi satt på rödön, åt god mat och jag å Emma drack en massa! drog sedan till Mortens (Linda var också med där inne) och hade det jävligt kul!!! : ) 

Snyggt!?! nja..... hehe


Therese, Lisa och Peter framför "brasan"...


Emma och Linda.

lördagen var vi uppe i lane, jag och Linn låg på deras stooora studsmatta och solade hela dagen. På eftermiddagen kom Cia, Henke, barnen och Torsten upp och vi grillade jättegod mat. På kvällen käkade vi popcorn, ostbågar, vingummi, drack öl, cider och wiskey (jag drack inget då jag körde hem) och hade det väldigt mysigt!

söndagen fyllde Emma år, så på lördagen blev det utgång på Mortens...igen! Jag jobbade mellan 11-15 på lördan, när jag kom hem drog jag bort till Emma. Jag, Emma och Linda käkade lite, hade även med mig Lexus bort... så det blev en del bus!  Senare på kvällen kom Therese, Lisa och Sofie dit... Vi käkade snacks, satt å tjötade och drack vin (jag drack vin, de andra drack cider och drinkar). När klockan var runt elva, tolv åkte vi ner till stan och gick in på Mortens. Vi hade även denna dagen jätteroligt!

Födelsedagsbarnet Emma... Sötnos!


Linda, Therese, Lisa


Sofie och Lisa.


Jag och Tuulari.


Lexus var också me oss tjejer och partade.. (eller sov..)




Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0