40-års kalas!


I torsdags
har jag ingen aning om vad jag gjorde... mitt minne är som sagt inte det bästa! haha..

I fredags tränade jag pilates hemma, var uppe i lane för att hjälp C´s familj att sätta upp tälten, myste och pratade... vet inte om vi gjorde så mycket mer.. tog det lugnt bara.

I lördags var jag och C på gymmet vid nio för att sola solarium och träna. Jag tränade Easyline och C tränade styrketräning... Åkte till Torp en sväng för att köpa presenter till födelsedags"barnet", som blir 40 år idag, måndag. När vi kom hem gjorde vi oss iordning och åkte upp till lane, där jag hjälpte till att göra bålen.. Det blev en del folk som kom, runt 30 pers. Vi hade det trevligt i tälten som stod uppställda på gräsmattan utanför huset, med tacos, roliga lekar och massor av alkohol. Jag tog det väldigt passivt... blev några cider och en halv flaska vitt vin. Lagom. När de flesta hade åkt hem, började "festen"... hehe.. Jag, Christopher, hans syster, pappa, kusin, kusins man och 40-åringen dansade gärnet!! ; ) Sååå himla roligt! jag och C sov över i C´s brors gamla rum.. Kunde dock inte sova, så det blev inte många timmars sömn för min del.

Vaknade runt tio på söndagen, gick in till de andra, där jag och Linn lagade frukost... Det blev bla scones, yoghurt och kokta ägg, Gott. Var kvar uppe i lane till sju eller nått sånt.. Det blev grillat kött, majskolvar och potatisgratäng till middag, mums. Även en massa tacochips, ostbågar och godis som blev över från lördagen, min mage har inte repat sig än... Inte okej! När vi kom hem på kvällen åkte vi och handlade, lagade mat och myste lite. Vid halv tio gick jag bort till Emma och vi tog oss en promenad på en timme runt strandpromenaden, Härligt!

Idag gick jag upp vid sex, åt en banan och begav mig till gymmet för en timmes träning med EL. Har nu ätit frukost, suttit vi datorn nån timme och funderar på att åka hem till äsperöd, låna badkaret och bada i saltbad (för mina eksems skull). Ska antagligen träffa Josefine och gänget för en fika på stan om några timmar. Ska bli roligt då det var ett jävla tag sen jag såg tjejerna!! : )



Vi höres later... Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0