Vad har hänt de senaste dagarna!?

hmn...

Jag har varit hemma hos mamma, pappa och Malin en hel del faktiskt.. tisdag, onsdag och igår, torsdag. Min syster Malin ska nämligen åka över till USA och jobba där som aupair i ett helt år! Kommer sakna henne som faan, därav mina täta besök på äsperöd i veckan. Får försöka umgås med henne så mycket som möjligt de närmsta veckorna, då hon åker så snart som den sista mars... usch.. bara tre veckor kvar... =( Men det är ju roligt för hennes skull, kommer säkert bli en jävla upplevelse! Det som är roligt är att hennes pojkvän Johan också har hittat en värdfamilj i Pensylvania (tror det stavas så va!?), så han åker ner den 11 maj. De kommer bo ungefär sju kilometer ifrån varandra, vilket är bra mycket närmare än va de gör nu, perfekt! Hoppas bara jag kan åka över lite senare och hälsa på... Hade vart väldigt roligt att åka till USA och framförallt komm
er jag nog sakna Malin jättemycket! Hennes familj verkar i allafall vara väldigt bra med två barn, en tjej på 2 år och en kille på 5 år. Familjen äter bra mat och ägnar sig åt sport och utomhusaktiviteter väldigt mycket. Låter kanon! Det kommer gå jättebra det här, Malin!!!






Började även läsa en bok i förrgår, "En flicka som kallas Alice" av Kristin Hannah. Jag älskar ju att läsa böcker men har inte fått tummen ur på jättelänge... så i onsdags tänkte ja att: Nu måste jag börja läsa en bok, och det blev alltså den ovannämnda. Har ungefär läst hälften av boken nu och den är verkligen jättebra.. hittills! Nä, nu ska jag nog fortsätta läsa i boken innan jag måste gå ner till tvättstugan och slänga i en ny tvätt i maskinen... usch, det är sååå segt att tvätta här... tar typ fem timmar innan en tvätt torkar.. anyway...









 Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0