Myskväll!

Uppe i lane idag igen.. såå mysigt! C har åkt i väg in till stan igen för att köpa någon skruv till sin gamla moppe, laga den och sedan försöka sälj den... Jag sitter i köket med "lillasyster" Linn och käkar chips och choklad medans svärfar och "svärmor" lagar mat. Det blir fläskytterfilé.. mums! Nu har jag precis gjort salladen och nu väntar vi bara på att C ska komma tillbaka från stan.


Lite bilder från juldagen på mig, Rosa och Linn.






I kväll blir det mys framför tv:n med melodifestivalen och ostbågar... mmm...



Ha en trevlig kväll, alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/suuper-tavling.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i min tävling där du kan vinna en bärbar dator! En liten behändig söt sådan, som är lätt att med sig, perfekt bloggdator! :)



Ha en fin dag !

2009-03-09 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0