Fjällen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här och det har änna hänt en hel del sen sist...



I fredags var vi uppe i lane, åt god mat och myste framför tv:n och Lets dance med en massa godis. mumma!

I lördags
var jag och familjen ute på Tjörn, på kalas för mina kusiner Lina och Amanda som fyllde 20 respektive 18 år. Det var väldigt kul att träffa dem, för vi träffas inte så ofta... Senare på kvällen packade vi inför fjällen och kollade på melodifestivalen hemma på äsperöd. Fy fan va trist.. den sämsta låten av alla vann ju.. usch!

Just för tillfället ligger jag i en säng, i en stuga, uppe i Branäs, med Christopher, mamma, pappa, Malin, Johan,  faster Monika, hennes "gubbe" Kenth, kusinerna Sanne, Linnea, Alex och Sannes kompis Jonna. Allihopa ligger dock inte i sängen.. hehe.. bara jag och C. Vi kom upp hit igår, söndag, runt tolv och har åkt skidor både igår och idag.

Nu har vi precis grillat korv och vilar lite innan det bär av ut i backarna igen. Igår kväll spelade vi spel, käkade pizza och annats snacks, drack öl och hade det väääldigt trevligt. Med mycket flams, trams och många skrattanfall. Roligt! Vi har t.o.m. en bastu i vår stuga, så jag och C bastade en liten sväng igår kväll.
Gött!

Har faktiskt inte åkt skidor på typ fyra år innan vi åkte igår.. men takterna satt allt kvar vill jag lova.. gick hur bra som hellst!!! Dock pallar inte mina knän av skidåkningen så bra... så jag kan inte åka så många timmar.. och det är väldigt tråkigt! För det är ju sååå himla kul!

Men nu ska jag ta och vila lite till innan vi drar i väg.... sååå.. vi höres senare..



Många pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0