la familia

Igår tog jag det väldigt passivt.. diskade, städade, lagade mat och bara tog det lugnt framför tv:n. Emma kom hem från skolan vid fyra tiden, så då gick jag bort till henne och vi tog oss en promenad på 1 timme och en kvart. gött. Efteråt gick vi till affären och handlade lite naturgodis å jag köpte även keso och banan (min kvällsmat). Satt hemma hos Emma ett par timmar och bara tjötade... Vid nio kom jag hem till älsklingen, vi kollade på efterlyst och "trebarnsmamma och hög" tror den hette så iallafall. En jätterolig "tjej" som testar en massa olika saker. Förra veckan tror jag hon testade fettsugning och en massa andra skönhetsgrejer. Igår skulle hon röka hasch i en månad för att se vad som hände typ.. så jäkla roligt var det! Gjorde iordning en smoothie till mig igår, innehållande: ½ banan, 1 morot, 1 sharon (persimon), 1 kiwi, fryst mango, fryst ananas, lite frysta hallon. Den blev lite mer "exotisk" än vanligt och den var supergod!!!





Idag håller jag på att tvätta.... tråååkigt.. Åt frukost för nån timme sedan och väntar på att klockan ska bli halv tolv så jag kan gå bort till gymmet och träna lite.. Ska hem till la familia senare idag.. På torsdagar har ju C och hans jobbarkompisar "killkväll" och jag har min "familjedag". Gillar torsdagar då jag får vara hemma med min familj och bara mysa. Träffas ju inte så ofta nu för tiden.. å nu när Malin snart åker iväg så känns det exra viktigt att vara hemma hos mamma, pappa och Malin!



Ha det Bäst alla!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha!! ja så jäkla illa att inte jag hann ringa henne innan hon kontakta en tjej som lagt av som skicka henne till arpy. Så när jag ringde henne (för du skrev ju upp henne) så hade hon redan bestämt klass med arpy, sen började hon själv med det med en gång.. så det var väldigt typiskt!! men men sånt är livet..

2009-03-12 @ 18:45:50
URL: http://ernflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0