Choklad och "städtanter"

I söndags tränade vi en sväng på motionshuset, sen åkte vi upp till lane.... igen... : ) Kollade på wipeout och åt ostmackor på kvällen. Fy fan va roligt tv-program, jag skulle aldrig vara med i nått sådant program, å skämma ut mig. De flesta som var med verkade dock vara lite speciella så.. haha..

I måndags åkte jag och syster Malin upp till pappas jobb för att städa lite... såååå dammigt och smutsigt det är där uppe säger jag bara.. (billackerings firma) Men det är ganska kul att sopa golven, för man märker ju verkligen skillnaden. Tänkte visa några bilder på Malin och mig... ganska så schletna.. hehe.. Men det bjuder jag på...

 

 
haha... är man knäpp eller är man... : )

Senare på eftermiddan kom Emma T hem till mig och vi tog oss en promenad på ca: 1½ timme... härligt. Gick även förbi VeroModa, där jag köpte en svart skinjacka... Åkte sedan med Emma och handlade och sen kollade jag och Christopher på CSI och RAW.


Igår, tisdag
tränade jag med easyline på gymmet sen åkte jag och Malin till Torp å kikade lite. Hon köpte ett par jeans och ett linne på Gina Tricot och en resväska på Coop. det var väldigt mysigt att bara vara med syrran. Måste ju passa på nu innan hon åker över till USA. Vi köpte även världens godaste godis!!! Jag har ätit Lindor kulor förut och de finns i smakerna: mörkchoklad med mörk cremefyllning (svart papper), mjölkchoklad med ljus cremefyllning (rött papper) och mjölkchoklad med hasselnöts cremefyllning (brunt papper). jag brukar köpa de röda, den röda och den bruna är sååå goda! Men på Maxi hade det en ny sort... vitchoklad med spån av mörkchoklad och vit cremefyllning med cocos (ljusblått papper). Sååååå jävla god! Det var seriöst det godaste jag någonsin ätit!!!

När C kom hem ifrån jobbet käkade vi lite mat sen åkte vi upp till lane och umgicks med C´s familj. Hans lillebror Emil är ju sååååå gullig! Vid åtta åkte vi till äsperöd, hämtade mammas bil som C ska låna till jobbet. Jag kollade på Desperate Housewifes när vi kom hem och gick sedan och la mig hos min älskling, som redan sov...


  
Lindor kulorna med vit choklad.            Christophers lillebror, Emil.

 
Jag provar en tunika på Gina Tricot.     Min fina syster, Malin.




Pussar i mängder.


Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Fan vad duktiga ni är!! Det är verkligen ett grisgöra att fixa för dem. Fattar inte att det skall vara så svårt att hålla liiiite koll. Puss & Kram!! :-)

2009-03-13 @ 16:15:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0