Uppdatering..

Tänkte ta lite uppdatering ifrån fjällen nu då... fast hemmifrån soffan på timmermansgatan.

Var ju uppe i Branäs, söndag, måndag och tisdag... Söndagen var helt underbar, jättesoligt, kroppen höll nästan hela dagen och en massa "pudersnö" i backarna, Lovely! Tisdagen var inte lika rolig, då det var väldigt dimmigt och det började t.o.m. regna lite... Mina knän är ju inte så jätte hållbara och började såklart krångla lite på söndagen men blev bara värre och värre för varje dag som gick...

På måndagskvällen åt vi ugnstekt lax med klyftpotatis och en jättegod, kall, sås. Christopher och de andra "gubbarna" drack en massa öl medans jag, mamma och faster Monika drack vin... Gott! Jag märkte verkligen att jag inte druckit på ett jäkla tag.. blev lite lullig efter bara ett halft glas typ.. hehe.. Vi spelade "Med andra ord" och "Vilda gester", käkade chips, popcorn och godis i mängder.. = )

På tisdagen
var det väldigt fint och soligt väder igen, men det blåste jättemycket och snön var inte så jätte fin. Låg många "högar" med snö i backarna som skidorna fastnade i när man skulle svänga. Men annars var det okej. Knäna gjorde ont nästan direkt jag ställde mig på skidorna. Åkte mellan tio och halv tolv, då vi träffades i toppstugan och tog en fika. Efter detta åkte vi några åk till och åkte sedan till stugan igen vid två tiden. När klockan blev tre käkade vi mat , packade väskorna och begav oss hemåt...



Summa sumaria
(tror det stavas så va!?) så har vi haft det Jättebra!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Gottegrisar!!!!



bs: Jepp jag har flera :-) Kul sätt att utöka sin kassa på helt klart + att man blir jäv***t mycket snyggare :-D Du måste boka en klass eller tillhör du K??

2009-03-19 @ 22:12:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0