Saturday and Sunday, Earth Hour and Summertime.

På lördagen tog vi det ganska passivt, C var ju på krogen i fredags och jag hämtade honom två på natten, så vi sov ganska länge på lördagen. När klockan blev ett åkte vi till affären och köpte ingredienser till våra hamburgare som vi "slängde ihop" uppe i lane. Var hos C´s familj hela lördagen, kollade på Robinson och släkte ner alla lampor i huset då det var Earth Hour! Hoppas ni gjorde detsamma!?! kusin Josefin ringde vid tre på natten å frågade om vi kunde köra henne hem till Bokenäs, då henne karl hade "försovit" sig, och det klart vi gjorde det. Så en "nattutflykt" blev det inatt också...

Idag har jag jobbat mellan 11.00 och 16.15 på KappAhl. Det som var liiiite (eller ganska mycket faktiskt) irriterande var att jag inte visst att klockan skulle ställas fram.. så jag fick ju stressa som faan till jobbet. Inte okej! Hata stress...

Min syster Malin åker ju till USA imorgon (inatt vid fyra ska vi åka till flygplatsen), så nu sitter jag och stoffen hemma på äsperöd med mamma, pappa, Malin och Johan. Har precis käkat lax med pressad potatis och citronsås. Gott. Nu ska vi bara umgås med Malin och ta det lugnt. Kanske kolla på nån film eller spela spel.. vad vet jag.. Nästa gång jag skriver här har i allafall Malin lämnat Sverige för att befinna sig i USA under ett år... *snyft*




Mängder med pussar till min lilla Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0