work work ...... work work ...

I måndags fyllde min farfar 75år, Grattis! Var även ute på Skeppsviken med Lexus och Emma å solade. På kvällen gick jag och Emma på bio, Män som hatar kvinnor. Såååå jävla bra! Se den!!! Den var både hemsk, rolig, spännande och romantisk.. precis så som en bra film ska vara!

Resten av veckan har jag typ bara jobbat.. pust. Fast det positiva var att jag kommer att vara på Herravdelningen hela sommaren, så det är gott! Inte så mycket varor, inte så mycket kläder att vika iordning, inte så mycket att göra, inte lika många frågvisa kunder... Härligt! Kommer nog få stå en del i kassan ändå, då både jag och Linda är på Herr... men det är helt okej, bara det inte är heeela dagar man står där..




Hörs senare... eller imorgon.. ; )

Kommentarer
Postat av: Malin

Den filmen sag jag och Johan pa bio innan jag akte hit :)Langvarig film!! Love from your sisterister:P

2009-06-27 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0