tvätt tvätt tvätt

Imorse (klockan sju) åkte jag och Lexus ut till strandpromenaden där vi tog oss en väääldigt snabb promenad (sprang nästan..haha..) på 40 min. När vi kom hem tränade jag pilates i en timme och sedan var det frukost som gällde! Maten smakar alltid såå mycket bättre när man har tränat innan! 

Nu håller jag på att tvätta.. usch så mycket tvätt det blev, fem, sex stoora tvättar tror jag. Sen ska jag även åka hem till Äsperöd om nån timma för att slänga i några tvättar för mamma också.. en riktig tvättdag med andra ord. Boring!

Idag har affärerna på Torp öppet mellan 20-22... då de har speciella erbjudanden. Undra om man kanske ska åka ut en sväng med C sen!? Köpa grisöron till Lexus och inhandla en del saker på apoteket är bara några av de saker jag måste göra. Så då kanske man ska passa på när de har lite rabatter å sånt!?!  : )




Vill åka utomlands.... NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0