En massa nya hundar...


I fredags var vi hemma hos Lisa (jag, Emma, Linda, Therese och Lisa), hade ju planerat att vi skulle grilla den dagen i flera veckor... men vädret och annat kom i vägen, så det blev färdiggrillad kyckling, pottissallad och ugnsbröd med vitlök (jag åt bara kyckling). Vi åt, tjötade och drack en massa... senare åkte vi in till stan och gick in på Mortens. Vi hade väldigt roligt, dansade och skrattade mycket. När klockan var runt ett, halv två mötte vi upp Christopher (som var ute med Niklas) och gick till pingvin och käkade lite kebab. Ringde taxi och åkte hem...

I lördags plockade vi iordning lite hemma, åkte förbi C´s farfar och farmor (C´s farfar fyllde 70 år i måndags) för att ge S en blommbukett och en trisslott. Efter detta åkte vi ut till fjällbacka (min sommarstuga). Solade, fikade, åkte iväg till konsum å handlade för att senare på kvällen grilla. Jag, Christopher och Lexus sov över i "garaget", Lexus sov i samma säng som oss för första gången...
Såååå mysigt!

söndagen åt vi frukost ute (första gången i år), lovely! Vi solade lite även denna dagen, dock blev inte solen så långvarig då det började regna på förmiddagen och höll i sig resten av dan. Jag simmade en timma i vår pool och fast att solen inte var framme så fick jag väldigt mycket färg och detta resulterade i en vit rumpa! hehe... Farfar var ute på landet med Kia (hans hund), Lexus och Kia sprang runt och lekte som galningar, sååå kul! På eftermiddagen gick jag, Christopher, mamma och pappa över till faster Monika, Kenth, kusinerna Sanne och Linnea för att käka Chili Concarne. Gott. Runt sjutiden begav vi oss hemmåt.. åkte förbi Videomix där vi hyrde en film ("Neverwas", drama) och köpte lite lösgodis. Mums! Filmen var helt okej och godiset var gott med onyttigt... menmen.. det var en väldigt trevlig och mysig helg! 

I måndags tränade jag med EL på gymmet i 1½ timma, gck hem för att äta frukost och ringde sedan Emma. På förmiddagen åkte jag, Emma och lexus ut till Skeppsviken... "solade" (i långärmat och långa leggings), åt melon och pratade om allt möjligt. Var där ute i ett par timmar sedan gick jag och E på en timmes promenad, Härligt! När C kom hem ifrån jobbet, tränade han och sedan begav vi oss till hans farföräldrar för lite smörgåstårta (hans farfar fyllde ju år..).

Igår hade jag "sovmorgon" till klockan åtta, därefter gick jag en promenad på en timma och tränade lite pilates hemma. Vid halv tolv kom Josefin förbi, hämtade upp mig och Lexus, mötte Frida på stan, satte oss på en uteservering, fikade och pratade. Mysigt! Satt där ett par timmar innan Josse körde hem oss igen... Vid fyratiden åkte jag till gymmet för att sola och sedan åkte jag hem till äsperöd för att bada i badkaret (i saltvatten för mina eksem). Mamma och pappa kom hem när jag badat klart, vi gjorde iordning kycklingsallad och kollade på DH.

Idag var jag på gymmet mellan 7.30 - 8.30, där jag tränade med EL som vanligt. Gick hem, tog mig en proteindrink och gick ut med Lexus. Sitter just nu i soffan och kollar på datorn, Susanna kommer hit om en halvtimme ungefär, så ska Lexus få träffa Ebba...kulkul.. Hoppas dom trivs bra ihop! : )




See ya later...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0