Studentfirandet igår...

Gårdagen var väldigt trevlig! Jag , C och Lexus åkte ner till stan vid tolv tiden, var sååååå himla mycket folk så vi fick parkera utanför Lidl... Gick till Östrabo där kusin Victor och pappas syssling (kom jag på att det blev) Albert skulle gå ut. Helt galet mycket folk, tog typ en kvart att gå 30 meter till stället där mamma och pappa stod. Inte Okej! När vi hängt på pojkarna och Lina (Malins kompis) en massa blommor, svärd och andra roliga saker begav vi oss till Agneberg där jag grattade Christophers lillebror. Jag och mamma hängde även en ros på Carro (Malins kompis).

Jag, mamma och pappa åkte hem till mig (åkte igenom stan och kollade på alla bilar med studenterna) för att hämta några matvaror som jag handlat till mamma. Åkte därefter hem till mami och papi för att lämna av varorna innan vi åkte hem till Albert. Åt smörgåstårt, tårta, pratade med pappas släktingar och hade det trevligt. När vi varit där i några timmar åkte vi hem till Victor för ännu mera smörgåstårta, tårtor, kakor, chips och annat smått och gott. Usch och fy vad mycket onyttigt jag åt igår.. men idag är en ny dag! : )

Folket som var hemma hos Victor var : Kusinerna Lina, Amanda, Josefin och victor, Moster Mia, Morbror Janne och hans Eva, "Moster" Michi, mamma, pappa, jag och några av Michis kompisar. Senare på kvällen kom alla Victors kompisar, och då åkte vi andra hem...

En mycket trevlig student med andra ord!!!



   Här är jag på min student 2006!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0