Sol & Bad heeeela helgen!


Christopher tog sitt första dopp för i år, idag i poolen... eller egentligen igår då jag drog i honom när jag simmade.. HAHA!

Igår var jag på gymmet mellan tio och elva å tränade EL, efter det åkte jag och C till Torp för att kolla på när R, R och E gick modevisning. Så fina. Men de vann tyvärr inte modematchen och vinsten på 15 000 kr, tråkigt... När klockan var runt tre åkte jag, Christopher och Lexus till Fjällbacka (min sommarstuga). Så himla fint väder var det där ute, jag simmade 40 minuter och lillkusinen och hennes kompis badade i poolen. På kvällen grillade vi kött och kyckling och åt klyftpotatis, tsatsiki och sallad till detta. Mums!
När vi var mätta och belåtna gick vi in (satt ute på altanen och åt), käkade chips och nötter och kollade på Bröllopsduellen... (en komedi med Anne Hathaway och Heather Graham)

Idag gick vi upp vid halv tio och käkade frukost (min speciella "sojayoghurt med frön" med banan, päron och olika sorters meloner) ute... Lovely! Efter frukosten simmade jag en timme i poolen och sen gick jag en 40 minuters promenad med min mamma, fikade sedan med frukter, turkiskyoghurt och akaciahonung, sååååå jäkla gott! Sen skulle jag sola, men jag kom på att jag lika gärna kunde röra på mig samtidigt.... så jag tog och simmade en timma till.. : ) Träningsnarkoman eller vad!?! Har varit så jäkla fint väder hela dagen idag så jag har fått sååå mycket färg! C har också fått färg men hans färg är rosa och min är brun.. hehehe...  När klockan var runt fem, sex åt vi mammas fisksoppa (Jättegod) och till efterrätt blev det jordgubbar med vaniljglass. Gott gotti gottgott!

Nu är vi hemma i Uddevalla igen, sitter i soffan, kollar på Bones och dricker te med Robert och Rosa som precis kom hit... Ska snart kolla på den sista filmen som vi hyrde i veckan (Vi hade i alla fall tur med vädret, igen)... och sen blir det mys innan vi ska sova. Har dock lovat stoffen att jag ska laga mat som han ska ha med till jobbet, efter filmen.. pust..


Hörs en annan dag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Later SA harligt!! :)

2009-06-19 @ 04:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0