Student..


Japp idag är det som sagt studenten i lilla Uddevalla.. känner ett par stycken som ska göra just det, ta studenten idag alltså. Men den "viktigaste" personen är min kusin Victor, som vi ska fira idag! Även C´s lillebror och en av mina pysslingar (tror vi är pysslingar iaf) tar studenten, så lite uppvaktade ska väl de också bli... Christopher och jag ska (som ni kanske förstår) vara på två olika håll idag, lite tråkigt, men vääldigt skoj att få träffa mina kusiner och annan släkt!!! : ) Hoppas bara att vädret håller i sig nu så att det blir lika fint (kanske inte lika varmt dock... pust..) väder som när jag tog studenten, för tre år sedan. Oj vad tiden går fort!

C har precis "sprungit" iväg till gymmet för att träna med Fredrik.. Jag ska sätta igång pilates dvd:n alldeles strax och kanske, kanske ta mig en promenad med Lexus eter detta...




Ha en UNDERBAR dag nu allesammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0