Storstädning med gubbar...


Var borta på gymmet imorse, solade och vägde mig.. usch, det var mer än vad jag trodde.. menmen.. Keep up the good work!

Idag har jag varit iväg och inhandlat jordgubbar och sill till midsommar.. mums!

Jag har även diskat och börjat med städningen, ska nämligen stor städa eftersom vi ska vara hemma hos oss imorgon. Ute i ett tält iof men det blir väl kanske att vi är inne något också.. så då måste det vara städat!

Så nu ska jag inte sitta vid datorn för länge... Back to diskhandskar, tvättmoppen (heter det så? det lät så konstigt..) och damsugaren. För här ska det bli Rent Hus! hehe...




Längtar tills imorgon, hoppas det blir trevligt och att vädret är fint!

Kommentarer
Postat av: Namn

Skurmopp heter det

2009-06-18 @ 12:49:48
Postat av: Sofie

Ja, just det.. hahaha.. Tack, vem du nu är..??

2009-06-18 @ 16:34:06
URL: http://sofieanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0