Midsommar!


Trevlig Midsommar, Allihopa! och en speciell hälsning till min lillasyster Malin, som är låångt låångt borta i USA... :
( Vet att du gärna skulle vilja vara hemma, eller ute i Fjällbacka under midsommar... men det får bli ett annat år älsklingen min! : ) Då får vi vara där ute båda två, jag ska ju faktiskt vara hemma i Uddevalla för första gången i mitt liv... har alltid varit på landet i Fjällbacka (förutom förra året då vi var i Grebbestad, på en camping).

Detta året blir det till att vara hemma hos oss... Det blir jag, Christopher & Lexus, Josse & Niklas, Frida & Tobbe, Cia, Isak & Tindra (kanske Bamse), Susanna & Johan (kanske Ebba) som ska fira ihop. Hoppas att det blir trevligt och att vädret blir fint, inget regn i allafall..





Älskar er, mamma, pappa & Malin! Hoppas ni får en jättebra midsommarafton!
Pussar och Kramar till er från mig... : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0