Lyxfällan och midsommarmat..


Igår
åkte jag och Lexus ut till Skeppsviken, badade och solade i några timmar medans Lexus låg i solen och gottade sig. När C kom hem ifrån jobbet åkte vi till kvantum  å storhandlade sen åkte jag hem till mamma för DH och riiiiiskakor! Mumma!

I morse skulle jag tränat på gymmet men hade sån fruktansvärd träningsvärk i mina armar... så det fick helt enkelt bli en långpromenad med Lexus istället! Idag har jag, Lexus, Josefin och Frida varit på stan heeela dagen. Passade T då Cia var och fixade håret hos Rosanna i fyra timmar... Sen har hon jääävligt tjockt hår också.. haha.. 

Jag var och handlade med mamma för en stund sedan, köpte b.la. kött till mig och Christopher (som vi ska äta på fredag, midsommar) och förut handlade J och F potatis, gräddfil, gräslök och lite andra grejer till midsommar..

Nu sitter jag och C i soffan och kollar på Lyxfällan... sicka jävla idioter.. vad tänker de med egentligen!???




See ya..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0