Kungsklyftan i Fjällbacka


Jag och mamma hyrde film i affären igår, Allt Flyter, Jättebra! Kollade på filmen och käkade ostbågar och godis.. mums! var såååå trött igår så det blev bums i säng efter filmen...

Idag var det fint väder på förmiddan så jag, Christopher, Lexus, Sanne, Linnea och mamma tog oss en promenad på ca: 50 minuter. Efter detta skulle jag simma i en timme.. men efter 30 minuter började det duggregna, åska och när det slog ner en blixt inte allt för långt härifrån, blev jag lite skraj och fik avsluta min simmning. : ( Fast tur var väl det för efter typ tio minuter började det ösregna, och då menar jag verkligen ÖSREGN! Det regnade så mycket att det t.o.m började hagla... å dom var inte små om man säger så... haha.. Tog en bild med mobilen (laddar upp den vid ett annat tillfälle då jag inte har med mig sladden..) på gräset efter att det haglat.. helt vitt typ.. : )

Nu har jag och Christopher varit nere i centrum. Skulle kollat kungsklyftan (den klyftan som är med i Ronja Rövardotter, ligger i Fjällbacka centrum), men det var avstängt pga rasrisk.. Synd! Så vi fick helt enkelt åka tillbaka till stugan igen... Nu ska vi snart grilla så jag måste hjälpa till med maten lite nu... sååå..




Höres later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0