Första doppet i år...

tog jag I fredags, när jag och Emma var ute på Utby. Jag , Emma och Lexus solade, badade (det var bara jag som badade) och hade det väldigt mysigt! När klockan var runt fem åkte jag och mamma till Kvantum för att handla, köpte bla naturgodis, ost, öl till C, räkor, baguetter och aioli (fast räkorna köpte jag i fiskbilen utanför Willys där jag betalade runt 160kr för ett kilo. Tyckte att 250 kr/kilo, som de tog på kvantum, kändes lite föööööör dyrt). Christopher jobbade över på fredagen så han kom inte hem förrän niotiden... Då åt vi iaf räkor, kollade på en film och myste.

I lördags gick jag upp tidigt för att ta mig en promenad innan jag skulle åka till jobbet (jobbade 11-16). När jag kom hem åkte jag ut till Lindesnäs, och mamma. Vi badade och solade lite innan vi åkte å handlade på Willys och därefter åkte vi hem till henne. Var där i nån timma innan jag åkte hem till mig igen. Kollade på Robinson finalen, åkte runt i stan och käkade glass... ; )

I söndags gick jag och Christopher en timmes promenad innan vi käkade frukost. Efter det åkte Christopher, jag och Lexus ut till Skeppsviken... käkade tonfisksallad med ägg, åt lite naturgodis, jordgubbar och vindruvor, solade och badade tre gånger... (bara jag alltså, C är en jävla badkruka.. haha..) Jag fick jätte mycket färg, kanske liiite för mycket, då jag flagade på ryggen. : ( Senare åkte vi hem till mamma och pappa och käkade "morsdagmiddag", burgundisk köttgryta... sååååååå gott!!!! Mums!

Måndag, tisdag
och idag har jag jobbat på kappAhl och tränat massor! Har gått upp vid fem, halv sex varje dag nu i ett par veckor för att ta mig en promenad eller träna på gymmet. Duktigt Sofie! Idag gick jag tex en promenad på 1½ timme.

I tisdags åkte jag hem till mamma och pappa (som jag brukar göra en gång i veckan, antingen tisdag eller torsdag), kollade på Desperate Housewife och käkade en god räksallade med kokta ägg och massor av havreknäckebröd. Gott!

Idag gick jag som sagt en långpromenad innan frukosten imorse, tränade lite pilates, jobbade tio till fyra, solade solarium på gymmet, åkte tillbaka till Torp med C och handlade mat. Nu sitter vi i soffan framför tv:n och har ingenting att göra eller kolla på.. Det är verkligen bara skit på tv:n på onsdagar. Trist.




Imorgon är det studenten, hoppas det blir fint väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0