En vääääldigt trevlig helg...


Igår var vi som sagt hemma i Uddevalla, satte upp ett stort tält på baksidan av vårt hus, grillade kött, käkade färskpotatis och gräddfil med gräslök. Till efterätt blev det jordgubbar med glass och grädde, chips och annat snacks... Vi hade det sååå jäkla trevligt, satt bara i tältet, drack, åt, tjötade, skrattade och hade det roligt som faan! En riktigt lyckad kväll med andra ord.

Fick även reda på en väääldigt rolig sak igår.... men det är tyvärr hemligstämplat! ; )

Idag har vi städat bort gårdagens alla "härligheter", vart på MonaLisa med "gänget" å käkat pastabuffé. Nu sitter jag ite i Fjällbacka med Christopher, mamma, pappa, Lexus och en del av min släkt. Har precis käkat glass och nu ska jag å min mamma iväg till "centrum" för att handla lite smått och gott. såååå....




Hörs senare...
Ps. Bilder från midsommaraftonen kommer upp en annan dag... när det blir får tiden utvisa.. hehe..  Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0