10 juni 2009

Susanna och Ebba var ju här för ett tag sedan... det gick väl sådär.. Ebba skällde mest och lexus sprang runt som en jävla dåre, slickade och "krafsade" på Ebba... han blev nog lite rädd också när hon skällde. menmen... Det kanske går bättre nästa gång!?!?

Idag har jag inte gjort ett skit... har sååååå tråkigt! Vädret är pissigt och jag orkar inte göra nånting, men samtidigt är jag jätterastlös. Inte okej! Snart kommer iaf C hem ifrån jobbet, han ska väl bort å träna med Fredrik och sen måste vi handla för det fattas en massa saker i kylen... Men nått mysigt får vi väl ta å hitta på ikväll, då det är den tionde (min och stoffens dag)... : )



Puss på dig Christopher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0