to walk or not to...


Vad har hänt sen förra gången jag skrev här då!? hmn... inte så mycket. Lördag, söndag, måndag och igår jobbade jag på KappAhl. Förra helgen spenderades hemma hos svärföräldrarna då jag och C passade deras hundar.

Idag och imorgon är jag ledig å sen jobbar jag i helgen. Jobbar fyra helger i rad nu... gött.. eller inte, Fast det är ju jävligt goa pengar!!! : ) och det lär ju behövas, speciellt om jag inte har nått jobb i höst och om det blir en resa för min och Christophers del.. *hoppas hoppas*

Fjordfestivalen började ju igår och håller på tills på lördag. Var där en sväng igår med Emma, men det är ju verkligen inte roligt när det är sånt här skitväder, förstör ju liksom hela grejen. Får se hur det blir resten av veckan... men det blir väl att man går ner nåra gånger till.

På lördag ska jag iaf på fest hem till älsklings Camilla!!! Så då blir det nog Fjorden senare på kvällen antar jag.. Ska bli sååå roligt då vi knappt träffas längre.. : ( Umgicks ju nästan 24/7 förr... varenda dag var vi med varann, i flera år!
: )

Idag har jag varit på gymmet å tränad EL i en timma och skulle egentligen tagit mig en promenad när jag kom hem, men det regnar jättemycket, så jag väntar på att det ska bli lite uppehåll så jag kan börja min promenix.

Men nu... fooooooood!!! (en jättegod Allevosoppa (viktminskningsgrej) står på menyn.. haha..)




Pussar och Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0