En jävla massa festivaler...

I lördags fick jag och Chrstopher oss ett ryck och åkte ut till landet när klockan var runt nio... Kom till fjällbacka vid tiotiden, lastade ur våra väskor och såg till så att Lexus hade mat, vatten, filt och allt sånt där... Sedan begav vi oss iväg till Grebbestad och Grebbestafestivalen (heter den va??) eller är det karnevalen kanske?? Aja, shit the same.. träffade Linda & Marcus å lite andra folk som vi hängde med. Tänkte egentligen gått in på nån krog, men de tog typ 200-250 spänn i inträde (Inte Okej!) sååå.. vi struntade i det. Gick runt i "stan" med alla fjortisar istället.. hehe..men det var faktiskt väldigt trevligt, träffade en del känt folk från Uddevalla m.m. På natten kom Snälla, Söta, Sanne (kusin), hämtade oss å körde oss till stugan igen. Somnade nästa direkt när vi kom hem...

På morgonen, på söndan körde K oss till grebbestad så vi fick hämtat bilen. Taack! : ) var ute på landet till halv fyra kanske, åkte in till centrum och köpte thaimat på dan, smakade sådär... fick även träffat EM och P med barn, innan vi åkte hem till Uddevalla igen.. har inte setts på kanske sju år, så det var väldigt kul! Klockan fem kom vi ut till Bokenäs dit vi var bjudna på grillat av ena halvan av C´s familj. Myspys. Fick även stannat till på Rotan och köpt "lite" godis (Rotan har det godaste godiset ever..), Mums!
 
Denna veckan har jag jobbat måndag, tisdag och onsdag.. även tränat mycket dessa dagar. I måndags var jag och Emma på bio.. såg The Proposal med Sandra Bullock, sååå jävla rolig!!! Se den! 

Jag har inte kännt mig så jättebra denna veckan... trött, lite skakis och illamående.. hoppas jag inte är gravid bara.. ; ) Nädå...


Idag känns det faktiskt lite bättre, var på gymmet en timme i morse, håller på att tvätta (sååååå kul, eller inte), ska väl föröka hinna med disken också. Idag ska jag och Emma förhoppningsvis till Fallens dagar i Trollhättan och till Lipz, om vi hittar någon som kan hämta oss i natt... hmn.. Någon som är sugen!?!? ; )

Sen är det ju även Fjord festivalen nästa vecka.. kulkul!




Lägger upp en bild på den sötaste personen i världen..

Min älskade syster Malin, som jag saknar massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0