Lipz


Japp, det blev Lipz för mig och Emma igår...


Jag, Christopher och Emma beställde Thaimat, åkte ner till stan och hämtade det, åkte hem till mig och C å bara njöt av den goda kycklinggrytan med jornötssås.. åååh så Gott!!!!

Jag och Emma spelade lite tärnig (typ som ölspelet), lyssnade på bra musik, käkade snacks och drack vin, cider och goda drinkar, innan Christopher körde ner oss till Trollhättan. Sååå himla snäll är min älskling!

Gick en sväng på stan å kollade men "Fallens" hade inte riktigt kommit igång än, är nog mer stånd och annat sånt shit idag och imorgon... kan jag tänka mig.. Iof så var det en del "krogtält" vid hamnen men inte alls så mycket som förra året. Efter en liten rundvandring drog vi in på Lipz och shakade ass. : ) Det var en helt okej utekväll, inte som förra året då vi hade the best time ever... men det var käckt igår.

När klockan blev två kom älsklingen och hämtade oss, fast han skulle gå upp halv fem imorse... Jag älskar verkligen den mannen så jävla mycket!!!!!!

Vad som händer idag får tiden utvisa.. Nu ska jag i allafall ta och diska och plocka iordning här hemma lite innan C kommer hem från jobbet.. så blir han nog glad... : )



Hugs and Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0