Blogginläggen lyser med dess frånvaro..


Ojojoj...


Nu var det hela två veckor sedan jag skrev något här.. inte bra inte bra.. Jag har jobbat så mycket så jag har varken haft lust eller orkat skriva nått. Sen blir man ju inte mer sugen på att skriva när internet är sååå jävla segt. pust.


Menmen.. så är det! Har ändå inte gjort så jättemycket de senaste veckorna. Jobbat, jobbat och jobbat..

Vi hade kalas ute på landet för farfar förrförra helgen, var även på kalas för min lilla kusin (som jag även är fadder till) Viggo som fyllde ett år, i fredags förra veckan.

Solade och badade med Emma både torsdagen och fredagen förra veckan (innan detta jävla pissväder kom). På lördagen var jag på Mortens med Emma och "gänget".

Denna veckan har jag bara jobbat och käkat god (och framför allt, onyttig) mat med Christopher på kvällarna. De senaste veckorna har vi ätit Thaimat två gånger och räkor (med allt vad det innebär..), tårta, glass , chips, popcorn och en väldans massa godis.. usch usch usch.. Får ta och satsa på min "beachkropp" till sommaren  2010 istället.. hahaha..
; )

Igår slutade jag vid halvfyra tiden så vi åkte upp till Svärfar med familj, kollade på tv, käkade kladdkaka, popcorn, godis och "favoritmix snacks" (som är hur goda som hellst) och bara tog det lugnt. Å det var verkligen behövligt!

Jag och C har sovit så jävla lite de senaste veckorna, har gått å lagt oss alldelles för sent (har bl.a kollat på "So You Think You Can Dance") å sen går ju han upp halv fem varje dag och jag har gått upp vid halv sex, sextiden för att träna på mornarna innan jag åker till jobbet.. Gött jobbigt!

Nu ligger C och sover... jag vaknade vid halv åtta.. så typiskt. Idag hade jag tänkt sova länge men jag vaknar alltid tidigt och så kan jag inte somna om. När jag t.e.x har varit ute på krogen, kanske somnar vid fyratiden, då vaknar jag ändå aldrig senare än nio, helt sjukt! aja.. sånt är livet!

Nä, nu ska jag ta å stänga av datorn och gå in till mina älsklingar och lägga mig igen, kanske mysa lite innan det blir frukost.. : )




Sooooo long..
xoxo Soffipropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0