Ett nyttigt liv... är det möjligt??

I söndags tog vi det bara lugnt, kollade på film å mölade i oss en massa onyttiga saker... C var på gymmet mellan fyra och halv sju, under tiden var jag borta i affären å handlade, kollade datorn och vilade lite... Jag åt en bit lasagne till middag, som vi frös in förra veckan.. brukar ju inte äta "sådan" mat, men jag älskar verkligen lasagne... var sååååå gott! När christopher kom hem på kvällen gjorde vi varma mackor med skinka och ost å jag bakade en kladdkaka...mums! Kollade på den där trollkarlen som avslöjar en massa trick å på Pamela Andersson "dokumentären" sen gick vi till sängs..

Igår, måndag började mitt "Nya Liv" för femtielfte (om inte ännu mer) gången... Ska verkligen försöka hålla mig ifrån godis, glass, popcorn, alkohol m.m. I allafall ett par månader.. Möjligtvis äta något litet en gång i veckan.. hehe... Igår gick jag upp runt halv sju, tog på mig träningskläder och begav mig till gymmet för en timmes promenad på löpbandet. Efter detta gick jag hem å åt frukost... mmm.. Emma T kom hem till mig halv elva, åt tacos å satt å tjötade om allt å inget. När klockan blev två körde Emma ner mig till simhallen där jag simmade en timma. När jag kom hem igen lagade jag mat till mig och Christopher, det blev en blandning av kyckling, lite gräddfil, wokgrönsaker, kryddor och vit fiberpasta till C. Vi åkte ner en snabbis till stan efter vi ätit för att köpa en hudkräm till mig på Carolines Hälsoköp. Den har varit slut ett par dagar så jag är hur torr som helst på kroppen. När vi kom hem bytte vi snabbt om och gick till gymmet (andra gången för min del) för att träna ryggen. jag tränade även core (mage, rygg, balans och bålstabilitet)... Härligt! Det är sjukt, men man känner sig faktiskt mycket smalare och fastare direkt efter ett avslutat corepass!! När vi kom tillbaka till lägenheten tog vi varsin proteindrink, kokade några (alldeles för många) ägg å kolade på Idrottsgalan.

Idag har jag bara varit å simmat, ätit frukost å kollat lite på tv... Blåste precis håret å väntar nu på att Emma ska komma å hämta mig å så ska vi hem till henne en sväng...


See ya!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Har allt haft koll på dig med nu ett bra tag. Visst är det lite kul att kolla in bloggar hos kändisar :-)Förstår helt och hållet med vad du menar med 95%:arn ;-) Bamsekram!!!

Förresten...jag tyckte den vänstra tatueringen, hälsa F det -)

2009-01-20 @ 20:02:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0