tjo..

Igår var jag först å simmade vid åtta, nio tiden sen ringde de från KappAhl och frågade om jag kunde jobba mellan 11 och 6, å det gjorde jag ju såklart. När jag kom hem från jobbet tog jag och Christopher bara det lugnt hela kvällen... Vi Kollade på Twilight, fy fan va bra den var!!! Den måste alla som inte har sett den se.. Jag lovar, hur bra film som helst! Åt även popcorn och knäck! : ) Blev så himla sugen på just knäck, så jag ställde mig vid spisen och slängde ihop en sats i pausen på CSI.. hehe... gottegris? givetvis! Det hände inte så mycket mer igår, vi gick och la oss efter filmen och somnade nästan direkt...

Idag har det inte heller hänt så mycket ännu, ätit frukost och vart på gymmet. Men nu måste jag resa mig ifrån datorn och hjälpa C att städa lite annars får jag nog umgås med en grinig karl hela dan... sååå....




Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0