tandläkaren.

Igår var jag och simmade med pappa, sen tog jag det mest lugnt... diskade och städade. Jag ringde även och beställde tid hos en tandläkare, ska byta tandläkare till Mats Norman, ska tydligen vara väldigt bra. Usch, det kommer kosta så jävla mycket.. 500 kr för undersökningen och sen har jag minst tre hål som ska lagas å de kostar nästa 1000 kr/ per hål. åååhhhh.. käckt när man inte har några pengar... Var även på gymmet med Christopher igår å tränade armarna och solade solarium. Kollade Top Model och gick till sängs...

Nu ligger jag i soffade, käkade nyss frukost och kollar på The Voice. Väntar på att min pappa ska ringa så han kan komma å hämta mig, simma och kanske prova på gymmet på badhuset. Får se vad som händer mer idag... vill hitta på något, är så jävla trött på att bara ligga hemma..


puss & kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0