Snö = Regn!?

Hur kommer det sig?

Jag är iof inte jätte beroende av att ha snö just nu, tycker själv att snön ska komma i november och december. Speciellt under
julen! Men nu när vi ändå fått "riktig", fin kramsnö så kan den ju få ligga kvar några dagar iaf och inte regna bort och bli slask direkt!!

Har nyss varit och simmat, ska väl egentligen vila eftersom jag är lite förkyld, men jag var såå sugen.. Blir så fruktansvärt rastlös av att inte träna. Anyway... När jag gick till simmhallen var det jättefint,  vitt och fullt med snö överallt... iof lite blåsigt men ändå väldigt mysigt. Hur var då vädret när jag simmat klart och skulle gå hem igen!? Jo, då klart att det ska regna... usch! Det kommer säkert bli slask å sen fryser det på och så blir det jättehalt... peppar peppar ta i trä...


Walkesborgsbadet... där jag simmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0