Min pappa... Min familj...

Min pappa har köpt simkort och träningskort på badhuset så imorse var vi å simmade... hela 1 timma och 20 min (ca: 2 km) simmade vi.. inte dåligt inte dåligt! Ska dit imorgon också... Kanske ska med honom till gymmet någon dag också, för att prova på hur det är där.. "Jag ska lära honom allt jag kan" (djungelboken) hehe...

Nu kollar jag på MTV, Dannys låt "Radio" spelades precis å nu kom Timbalands "The way I are", så bra låt! Tänker på när jag fyllde 20 å jag och Christopher var ute på Storm i Fjällbacka! kulKul... Jag bara älskar Fjällbacka, där vi har vår sommarstuga... Det är så lugnt, fint och mysigt, nära till Grebbestad, mycket minigolf, mysiga "centrumet", kusinernas stoora studsmatta, utslagsplatsen på golfbanan som ligger två minuter bort från stugan, Sol & bad i det salta havet, å man får inte glömma vår finfina pool!! Sååååå underbart helt enkelt!

Idag ska jag diska och plocka iordning tvätten som jag tvättade för några dagar sedan, ligger fortfarande kvar i ikea kassarna... haha... Sen ska jag hämta mamma från jobbet vid halv fem och åka med henne hem.Träffar nästan aldrig min familj och speciellt min syster Malin, sen jag flyttade hemifrån, väldigt tråkigt faktiskt. Jag å mamma ska göra iordning soppa till mig som jag kan frysa in mycket av, hittar nämligen inte min handmixer så jag får låna hennes.. : ) Det är allt bra att man bor så nära familjen som man gör...


Familjen är allt det bästa man har! Älskar min mamma, pappa, syster Malin och Christopher sååå himla mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0