jordnötssmör

Har fått pippi på just jordnötssmör... Christopher köpte en burk för några veckor sedan för att "smaka" men nu har jag nästan ätit upp hela burken själv... = /

Idag har jag mest tagit det lugnt framför datorn... men städat lite och diskat har jag faktiskt gjort. Lagade mat till C när han kom hem ifrån jobbet. Stekte nötfärs som jag kryddade med salt, vitlökspeppar, chili, cayennepeppar och curry, hällde i lite gräddfil och sweet chilisås och blandade med ris. jag skulle inte ätit detta då jag inte käkar ris... men det var ju sååååå gott, så jag har ätit massor! usch usch..

Idag har jag iaf fått mysa med min älskling... sååå gott! hihi... För istället för att gå till gymmet vid halv sex gick C & G bort vid halv åtta. Så jag å C var å handlade mat sen bara gosade vi innan han gick bort till gymmet. Jag sket i gymmet idag för jag har precis kollat klart på Top Model, å det missar jag inte!!! Nu ser jag på Made in Sweden med Baggarna och Andreas Carlsson och väntar på att C ska komma hem ifrån gymmet! Å nu kom han precis... = )


Pussar i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0