Jobb... Utgång... Jobb...

I fredags var ja i simhallen med pappa å simmade, jobbade sedan mellan tre och åtta. Kom hem lite innan nio och gick å la mig ganska tidigt...

Igår, lördag jobbade jag mellan 10 och fyra, Emma kom å hämtade mig på Torp, vi handlade lite ingredienser till den mat vi skulle laga på maxi innan vi åkte in till stan igen. När jag kom hem så hade Christopher köpt rosor till mig... Jättefina!!! Sååå gulligt! Han vet att jag älskar vita rosor så han valde en stor vit ros i mitten, påhittigt!!!


Jag och Emma tog med lite grejer från mig, typ mat å en massa utav mina kläder hem till Emma. När vi kom hem till henne lagade vi mat, couscous, kyckling i sweet chillisås, ananas, banan, sallad, nötter, gurka, äpplen, gucamole, majs m.m. detta blandade vi och åt i tacobröd.. sååååå gött! Kollade på handbollen och körslaget, så kul att Team Uddevalla gick vidare till final. Nu vinner vi hela skiten!

Vi satt å tjötade, gjorde oss iordning och flummade innan vi drog ner till stan och in på Mortens. Vi var ju nyktra igår så det blev en hyfsat lugn kväll, men ändå helt okej...


Jag i min nya klänning, kände mig liiite väl sommrig..



Definitivt nyktra! Ser bara inte så ut.. hehe..


Va kul man kan ha med en kamera... = )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0