IKEA

I går fick jag och Emma ett ryck å åkte iväg till Ikea.. trevligt värre. Det ända som var lite tråkigt var att de renoverade, så vardagsrum och något annat "område" var stängt. Så i början på övervåningen var det mycket plast att kolla på... Emma köpte ett barbord å två stolar sen blev det lite annat smått å gott, typ värmeljus, plastpåsehållare, skärbrädor, handdukar m.m. När jag kom hem från Ikea hade Christopher precis gått iväg till gymmet... Emma skulle komma till mig igen runt åtta så jag hade ju hoppats på att C skulle komma hem lite innan så vi kunde mysa lite.. : ) Men det klart att han inte gjorde detta... han kom prick åtta... sååå typiskt! Men sånt e livet.. fick iallafall några pussar innan han gick å la sig... Jag å Emma kollade på Top Model och Victoria Silverstedt - My perfect life (heter något liknande iaf). Somnade väl runt tolv igår...

I dag har jag endast ätit frukost och varit på badhuset och simmat en timma... Ska snart gå till affären å handla yoghurt, bananer och avokado...om jag har några pengar kvar dvs. Sen ska jag käka tacos (som jag gör varenda dag typ).. hehe.. Å efter det tänkte jag gå till gymmet å promenera lite på löpbandet!


Får se vad som händer resten av dagen... men en sak är säker.. Jag ska mysa med min kärlek idag!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Soooofie...du kunde ju ha sagt att jag skulle vänta till senare

2009-01-21 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0