Helgen som varit...

Har varit lite småsjuk i några dagar så jag har inte orkat skriva nått sååå jag får helt enkelt göra det nu... Har inte heller kunnat träna sedan i fredags så jag börjar änna klättra på väggarna.. Har säkert gått upp flera kilo nu (ingen träning och massa onyttig mat och godis i mängder)... Usch! Anyway...





I lördags när Christopher kom hem efter träningen gjorde vi hamburgare, har inte ätit hemmagjorda hamburgare på flera år. Det var jättegott men dom blev så STORA... Jag blev typ proppmätt av en halv... haha.. Kommer tyvärr inte ihåg vad jag gjorde mer på lördagen... På kvällen lagade vi i allafall plankstek...igen... och kollade på körslaget...

                                     Ryggbiff, potatismos (hemmagjort), ugnsgratinerade morots- och squashstavar,
                                                      "grillade" champinjoner med vitlökssmör och bearnaisesås.





I söndags spelade jag och Christopher yatzy efter vi ätit frukost. Jag har aldrig fått så lite poäng i hela mitt liv... C´s bror kom hem till oss på morgonen (förmiddan), han skulle med oss till gymmet när det öppnade vid tvåtiden. Jag tränade benen väldigt försiktigt, men det blev för jobbigt för jag kände mig lite sjuk så jag gick hem ganska tidigt. Vi var sååå sugna på att spela tv-spel men vi fick tyvärr inte tag på något 8-bitars att låna så det blev inget tv-spelade för vår del. När klockan var runt fem åkte vi ner till stan, hyrde en film och köpte ostbågar och ostpopcorn. Vi köpte även med oss Thaimat hem, det var längesedan vi åt just thaimat, förr åt vi det nästan jämt.. Filmen vi kollade på hette 21, den var hur bra som helst! Ett måste att se den säger jag bara...





I går åkte jag och Christopher till Torp och köpte en garderob..Äntligen! Vi fick åka upp till lane för att låna Roberts (C´s pappa) bil. När vi kommit hem igen efter att bytt bilarna så käkade jag tacos och Christopher åt en hamburgare som blev kvar sen i förrgår... Efter detta satte vi igång med att sätta ihop garderoben. Man var nästan tvungen att va ingenjör för att klara detta... Ja, det var ju inga IKEA ritningar på den om man säger så... Men efter två och en halv timma så var den äntligen färdig och det såg riktigt bra ut. Känns gott att kunna få bort alla mina kläder ifrån sovrummet nu!

Vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi åkte ner till Hemmakväll, hyrde tre filmer och köpte godis. Gott! Åkte även förbi Kvantum och köpte lite mat... jag gjorde nämligen räkgryta igår kväll, som förövrigt blev jättegod! Vi kollade på en film som heter Mad Money, en väldigt bra komedi...




I dag har jag bara ätit frukost och lite choklad, sitter just nu och kollar på tv:n och grejar lite med datorn... Jag väntar på att Cristopher ska komma hem, han är uppe hos sin pappa och försöker laga bilen för han ska ju köra till jobbet imorgon och den låter så jävla mycket... och högt! I dag vet jag inte riktigt vad som händer.. Christopher ska väl kanske till gymmet och träna.. åååhhh jag hoppas jag känner mig bättre snart så jag också kan träna. Jag får ta och städa lite hemma istället, plocka iordning kläderna och lägga in dem i vår nya garderob kanske.. : ) Nä, nu får C ta och komma hem tycker jag..


Saknar honom änna lite...




















                                    Knäcken jag gjorde i fredags!?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0