Gott Nytt År!

Yes, så var det ännu ett nytt år, åren går så jäkla fort... börjar änna känna mig gammal.. hehe..

Jag gick upp vid halv åtta igår, mötte upp Emma och Linda å så gick vi en timmes promenad... härligt. Fast det blev vääääldigt kallt om öronen. Vi gick förbi Kvantum på vägen hem och köpte lite frukost. Jag köpte ciabatta till mig och Christopher, kokade ägg när jag kom hem också... var väldigt gott!

Vid 11 tiden kom Emma T och Linda hem till oss... Vi tjejer gjorde iordning oss... smink, håret, naglarna, hela rubbet. Efter detta lagade vi tre mat. Det blev fläskfile i nån honungsmarinad, bearnaisesås, klyftpotatis, morotsstavar och squashstavar i ugnen och campinjoner fyllda med vitlökssmör, även dessa gjorda i ugnen. Sååå jävla gott!!!
Christopher åkte med Niklas och Stridsberg ner till stan och käkade mat på Lucky Bamboo...

När de var klara nera på stan kom Niklas och Christopher hem till oss igen, vi käkade en massa snacks och drack, vin, öl, cider och lite olika spritblandningar... Vi var nog hemma hos oss till klockan var runt 11 tror jag (är inte riktigt säker..) då åkte Niklas hem till nåra andra kompisar och jag, Linda, Ema och Christopher åkte ner till stan och gick in på GG. Det var väldigt tråkigt innan 12... Var ju 18års gräns också, så bara en massa smått inne...

När klockan var kvart i tolv gick jag och Christopher ut från GG... Skulle vart upp till torget men mitt pucko till pojkvän stannade och pratade med en vakt så jag började gå i förväg... Han trodde inte klockan var så mycket så han "missade" att pussa mig på tolvslaget. Jag stod på kungsgatan och kände däremot att något träffade min fot ganska hårt, kollade ner och PANG! En raket smällde rätt på min fot och mitt ben... Hände som tur var ingenting allvarligt... mer än att skon blev lite förstörd och min strumpbyxor blev en jävla massa hål i. Jag blev så himla chockad så jag tog upp mobilen, ringde Christopher och bara grät och skrek på honom... så han kom ner rusande till mig å så skällde jag på honom om hur han kunde missat tolvslaget.. (stackaren). men då sa han det gulligaste jag nånsin hört.... något i stil med...  - Sofie, vad spelar några minuter för roll... det viktigaste är väl ändå att jag får leva ytterligare ett år till med dig..

åhh.. vad jag är kär i den där karln!!!

Efter detta gick vi tillbaks in på GG igen och då blev det ganska mycket roligare.. folk började strömma in (och nu lite äldre och mer kända folk) och det blev en helt annan stämmning. Jag, Christopher, Emma och Linda var nere i gruvan shakade ass resten av kvällen!

När jag och C kom hem igen så la vi oss i sängen och bara myste innan vi somnade för sista gången 2008... eller ja.. det var ju iof 2009 menmen.. Det lät ju sååå bra! hihi...

                                                                                             

                                      MATEN!


Här är min mat, gott det ser ut va!?!

 
                                                            EGOPICS!

   
Såhär såg min fina nyårsklänning ut.    Egokort inne i badrummet..  haha..


   
Jag igen... : )                                                 Ja, jag säger då det...


Linda och Emma!!





Hoppas detta blir ett underbart år!!!

Pussar och Kramar


Kommentarer
Postat av: Josefin Anhuth Rydingsvärd

fin du va gumman!! gott nytt år på dig förresten! vi hördes ju aldrig igår! ses någon gång nästa vecka kanske? ut o gå en långpromenad och äta nått gott o nyttigt efter de?

2009-01-01 @ 23:38:29
Postat av: Anonym

fin du va gumman!! gott nytt år på dig förresten! vi hördes ju aldrig igår! ses någon gång nästa vecka kanske? ut o gå en långpromenad och äta nått gott o nyttigt efter de?

2009-01-01 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0