fredag...

Jag var å simmade imorse... simmade dock bara 40 minuter.. Tog på mig "fel" bikini, trosorna åkte typ ner hela tiden (ingen resår kvar) å överdelen är för stor. Så det var nästan att jag gick därifrån direkt när jag gått i vattnet. Men jag kände att har jag väl gått dit får jag iaf simma en halvtimme och det blev som sagt 40 min. Efter detta gick jag till gymmet och solade i 20min. Gott! Har haft en del eksem och finnar de senaste månaderna så jag tänkte att det kanske skulle bli bättre med lite "sol". *hoppas hoppas*

Ska diska och städa idag innan C kommer hem... har typ 2 timmar på mig.. Jag började städa lite igår, tog ner julpyntet å så. Klippte även luggen igår... iii... Stod vid spegeln i säkert en timma innan jag bestämde mig hur jag skulle gör...klippa, inte klippa, klippa... Jag brukar nämligen alltid ångra mig när jag klipper luggen själv (har gjort detta ett antal gånger...). Det slutade iaf med att jag klippte mig och jag blev riktigt nöjd! syns iof inte så jättemycket men det blev bättre än vad det var innan.

Nä, nu får jag sätta igång med städningen så jag hinner med allt...


Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0