det blev allt en riktig soppa...

Igår åkte jag och Christopher till Willys å handlade lite, körde honom till Georg och åkte hem till mamma, pappa och Malin. När jag kom till parkeringen krånglade bilen lite menmen.. skulle iaf ta ut varorna jag handlade från bagaget.... Å vad tror ni händer... jag fick inte upp låset... ringde C och "skällde" på honom och frågade hur f*n man öppnar luckan, och fick då reda på att det finns två nycklar. En till bilens framdörr och för att starta bilen, och en annan till bagageluckan. Å vem har denna nyckeln om inte Christopher... åhhh.. jag var sååååå ARG! Fick helt enkelt åka tillbaka till george så C kunde öppna bagageluckan och ta ut mina påsar. Å han fick fan köra mig tillbaka och hämta mig senare på kvällen!! Jag hatar bilar å allt sånt skit.. Anyway....

Jag lagade soppa eller mixade frysta grönsaker till en "soppa" som jag ska frysa in... Har ju som sagt ingen mixer hemma hos mig eller rättere sagt, jag hittar den inte! Kollade på lyxfällan och Sveriges värsta bilförare, det sistnämda var ju såååå j*vla roligt!!! hahahaha... Åt även lite smörgås, knäckebröd och riskakor.. fy mig.. Kan verkligen inte låta bli sånt där när jag är hemma hos mamma. Det var iaf väldigt mysigt att träffa dem lite.. blir ju max en gång i veckan nu för tiden. Såååå tråkigt, jag saknar dem mycket. Christopher kom och hämtade mig runt halv elva, åkte hem till timmermansgatan, kollade på CSI å somnade efter detta. Eller ja... C somnade nog efter halva programmet.. = )

Idag hade jag bestämt att jag skulle gå till gymmet vid halv sju/sju, väga mig, träna och sen gå till simmhallen å simma. När vaknade jag idag då!? Halv nio... å då orkade jag verkligen inte göra något av dessa saker..haha..Har ändast slängt i en tvätt i tvättmaskinen och ätit frkost. Får gå med C till gymmet sen å träna lite då... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0