bränd...

Idag har vi bara tagit det lugnt framför tv:n... eller vi gick / sprang en sväng på löpbandet på gymmet vid tre tiden. Jag körde även min pappa till vårdcentralen så han kunde låna ett par kryckor, kan typ inte gå för det har hänt något med foten. Stackarn! Men utöver det så har vi inte gjort någonting idag...ganska skönt faktiskt.

Solade ju imorse efter jag simmat, jag har inte solat solarium på flera månader men trodde att jag skulle klara av att sola 20 minuter. Det blev inte så varmt å det solariet brukar vara ganska svagt... Men jag tror nog att dom nyss bytt rör för... Jag har bränt mig såååååå grymt mycket, är helt illröd i ansiktet och på bröstet.. åhh.. Hoppas nu bara att det lägger sig till imorgon för då är det paaarty som gäller!!




GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0