Bio

Igår var jag å Christopher på bio, Changeling (tror den stavas så) med Angelina Jolie. En "thriller" som utspelade sig på 1920- 30-talet. Om en kvinna vars pojke försvann... m.m. Det blev popcorn, godis, läsk och hela paketet, mums! Den var sådär... Christopher gillade den inte. Skulle nog ha valt Mammut istället, men C skulle träna vid åtta och den var inte slut förrän tjugo över åtta, så... Ville egentligen se den där filmen med Brad Pitt men den gick så himla sent... och jag orkade inte vänta tills på fredag för att gå på bio.

Idag har jag simmat med pappsen... härligt! Var även på gymmet för några timmar sedan och körde Easy Line, träningsmaskiner som går ut på att det blir jobbigare och tyngre ju snabbare och mer man tar i. Det finns alltså inga tyngder på redskapen utan den fungerar med lufttryck, så alla kan änvända dem. Maskinerna står i en cirkel med en "stepplatta"  emellan varje. Sedan kör man en övning/maskin i 30 sek, sen byter man...och om man vill så springer eller går man uppochner på plattorna i 30 sek... Jag körde ungefär fyra varv och det blev hela 40min... Fy f*n va jobbigt!!! Tror det är sju maskiner och jag använde även fem stepplattor som jag sprang, och då menar jag verkligen sprang uppochner på... Ni skulle sett mitt ansikte...var såååååå röd! Det här är en så himla kul, jobbig och bra träning. Ska försöka träna med Easy Line, tre, fyra gånger i veckan och jag tror verkligen jag kommer att få en "killerbody" av detta! hehe... Om jag kan hålla mig borta från godis å sånt shit dvs.

Nu väntar jag på att Emma ska komma hit, ska bort till affären å handla mat å sedan ska vi se på Top Model. 


xoxo SoffiPropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0