åååh..

I onsdags var jag på stan och sökte jobb.. usch.. det verkar ju inte direkt som att man kommer få något annat jobb än det lilla jag har just nu på KappAhl.. Surt! Jaja, det är väl bara att bita ihop och fortsätta söka.. Efter detta nederlag träffade jag iaf Frida och Josefin på stan och så begav vi oss hem till katarina på en "kurs", vet inte riktigt vad man kallar det.. men vi fick testa en massa produkter från MARY KEY (tror det stavas så). Rengöring, krämer, hand- och läppscrub och foundations m.m. Jättebra saker.... Vi var hemma hos Katti mellan fyra och åtta å vi hade det jättetrevligt!! Så det blir nog till att köpa nåra produkter när man fått lite mer pengar. Kan verkligen rekomendera dessa produkter, hör bara av er till Katarina Ernflykt om ni är intresserade! ; ) Anyway...

I torsdags jobbade jag hela dagen, nästan tio timmar.. Gött med pengar. Mamma kom och hämtade mig när jag slutade och vi kollade runt lite på Torp... ytterst lite... Tror bara mamma köpte en hårborste på H&M å jag köpte en tröja till Christopher på jobbet. Han var hemma och sjuk, så jag tänkte vara lite gullig å köpa något till honom... Ni vet ju hur det är när en kille är riktigt förkyld.. hehe.. Sen satt jag och mamma en stund i bilen, åt choklad och bara pratade om allt möjligt innan vi åkte in till stan... mysigt!

I går, fredag
så jobbade jag mellan två och åtta, ganska rolig dag på jobbet faktiskt... Fick min julklapp också, bättre sent än aldrig! Innan jag åkte till jobbet igår spelade jag och C kort och tog det allmänt lugnt bara. Christopher kom till Torp runt halv nio igår, vi var inne på Maxi å handlade lite mat, åkte hem, lagade hamburgare som var sååå goda, gick sedan och la oss.. Har med andra ord inte gjort något extremt ovanligt denna veckan heller... Förutom när vi var hemma hos Katti då.. = )

I morse gjorde stoffen iordning frukost till mig, Min "speciella" yoghurt precis som jag vill ha den och han hade t.o.m kokat te till mig.. Gulligt värre! Nu är han borta på gymmet och tränar, jag har precis fått mens, är lite förkyld och heeelt matt i hela kroppen såååå jag orkade verkligen inte träna idag... Känner mig ganska onyttig, ätit en del skit saker och jag har nästan inte tränat alls på ett par veckor nu. MÅSTE börja träna på "riktigt" igen och INTE äta godis och sånt shit från och med på måndag!!! Det är ju Beach 2009 som gäller nu vettu!!! Hahaha.. det är så det låter varje januari... men denna sommaren ska jag fan vara Heeeeeeet!



Later Hotties!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0